Monday, October 27, 2008

CINTA TIGA SEGI

Lagu ni dah jadi terhangit di pasaran...ada org ckp lagu asal ni di tulis dan di nyanyikan oleh seorang banduan..kononnya lelaki tu membunuh teman wanitanya sebab teman wanita nya tu telah memutuskannya dan kembali pada kekasih lama nya (eh,banyak nya NYA)hwa2...kes kecewa ngan cinta bah! ntah,aku pun tak pasti la..tp kalau la cita2 tu betol aku turut bersimpati gak ngan banduan tu...sebab kadang2 semua yang berlaku tu di luar jangkaan kita..kadang2 manusia ni mengambil tindakan tanpa memikirkan kesan2 nya terhadap diri sendiri,keluarga maupun masyarakat umum.Apa2 pun, sama2 lah kita jadikan kisah banduan ni sebagai satu pengajaran.

2 comments:

Tommy Alanzo said...

mcm pernah ku dgr lagu ni ntah sapa bg kat aku dulu even suaranya x sdp sesedap alam! hwa3

Anonymous said...

aisehmen tommy..
Buli2 ko lupakan urg yg kasi ko lg ni??tu lah,ko tu telampau byk peminat..nda kan ko nda ingat?tu bah,siapa tu yg rambut dia kerinting2 cam aku tu bah...lupa aku nama dia..hahaha