Monday, November 10, 2008

KERBAU MENYERUPAI MANUSIA??

Kejadian ni aku tak pasti sangat berlaku kat mana tp yang pasti kejadian ni benar2 berlaku.
Seekor kerbau melahirkan anak berbentuk manusia. (naik bulu roma aku bila dapat email ni dari kawan aku) mcm2 je perkara2 ghaib yang berlaku. Semakin hari semakin byk benda pelik2 yang berlaku..korang prasan tak?

ni upacara "sembahyang" sebelum anak kerbau berbentuk manusia tu di kebumikan (betul ke ayat aku tu??dalam bahasa lain di kubur)

tapi aku hairan lah..kenapa dia org letak bedak kat badan kerbau tu???
ni yang menjadi tanda tanya??aku rasa kejadian ni berlaku kat Thailand laa..



2 comments:

Anonymous said...

takut banar nampak kerbau tue jah..mcm mcm la dunia sekarang nie

Tommy Alanzo said...

sure bibit dia ni tukang jaga kerbau! paling kurang pun org utan!
hwa3