Wednesday, November 12, 2008

HADIAH ULANGTAHUN KU

Tahun ni pelik sikit aku rasa. Birthday aku 2 hari lagi tp awal pulak aku dapat hadiah. Aku betol-betol tak sangka ada jugak org masih ingat bday aku...awal plak tu kasi hadiah..hwa3..
hepi jak aku bila tengok hadiah tu..rasa sayang pulak mau bukak..aku fikir tadi nak tunggu 14th November baru nak bukak,tp tangan aku ni gatal jugak mau tau apa isinya..hihihihi...
JOM BUKAK!

korang nak tau..masa aku bukak hadiah ni aku betol-betol tak sangka yang barang kat dalam ni barang peberet aku..aku tekejut dan terpaku selama 10 saat bila aku tengok kotak GUESS ni!hwa3..HEPIIIIIIIIIIII...


tak tau nak cakap camana hepi nya aku bila dapat hadiah special ni...



OMG!! Jam GUESS yang aku tengok bulan lepas laaaaa...
Kira ni second choice aku time tu..tp aku beli yang lain..yang aku pilih tu sesuai ngan apa-apa jak pakaian..so,aku terpaksa ketepikan yang putih ni dulu (kira next target aku la ni)
tp tak di sangka-sangka cempedak menjadi nangka...aku dapat gak jam akhirnya..hwa3....


Thanks Alan...
(Alan ni kawan aku..ingat jugak dia bday aku..apa plak mimpi si Alan tahun ni kasi aku jam tangan Guess ni,kasi awal plak tu???)hwa3...
apa-apa pun aku sangat-sangat lah hepi
ngam pulak esok aku cuti....balik miri!!!!huuuhaaaa....let's celebrate!!!
hantu-hantu samseng kat miri sedang tunggu aku...hwa3..

muahhhsss!



2 comments:

Sabrina Vee Zalani said...

waaaaaaaa.. happy nya sis ye. dapat jam baruuu.. happy for u too sis.!

ANGEL said...

thanks vee...(^_^)