Friday, February 20, 2009

Kadok buat Jay!

Salam semua...
Malam ni aku rasa macam bersemangat pulak nak update blog aku..hmm..
Aku mengaku kebelakangan ni aku sibuk sangat-sangat. Dan, tadi petang aku sempat ON9 kat MSN dengan kawan lama aku yang berada kat Oslo, Si Jay. Dia cakap blog aku sekarang dah tak macam dulu...serius sangat!!Kalau dulu dia selalu singgah kat blog aku sebab banyak bahan-bahan yang buat dia gelak..tapi sekarang dia tetap singgah jugak sebab dia cakap dah menjadi kebiasaan pulak bila ON laptop terus buka blog HARI-HARI MAU HEPI..hehe! (Aku gelak besar bila dia buat pengakuan ikhlas sungguhpun aku tahu keegoan dia tu tinggi tahap gunung berapi ,dari dulu sampai sekarang tetap sama,tapi nahhhh ambek kauuu! Hari ni baru kau tahu siapa aku, pandai pula kau rindu kat blog aku..hiks! Aku ingat lagi, dulu waktu sekolah kau buli aku setiap hari, kata tulisan aku buruk..macam tulisan kerbau..kau cakap aku ni perangai mcm tomboy, suka bergaul dengan budak lelaki, dan yang paling aku tak dapat lupa tu,kau gelar aku Ratu Rock Kayu!! Malas aku nak cerita pasal gelaran tu sebab aku tak nak di jadikan bahan ketawa kat sini!hwa3...
Tapi hari ini, aku cukup berpuas hati dengan pengakuan Si Jay ni.. *tepuk tangan*
Bukan apa..kalau dulu dia suka buli aku..cakap aku itu ini, pokoknya semua lah apa yang aku buat tak betul..kan Jay?? Tapi, aku tak pernah ambil hati pun..selama aku kenal dengan Si Jay ni, baru aku mengenal apa itu lipstik, baru aku sedar yang tulisan aku dulu tu betul2 hodoh..haha..
Sejak aku kenal rapat dengan dia,banyak yang aku pelajari tentang kehidupan. Tapi sayang, selepas tamat tingkatan 6 kami terpisah jauh! Dia di hantar belajar ke UK selama 6 tahun dan tahun lepas aku sempat jumpa dia kat Miri, masa tu aku bergegas ambil cuti sebab dia cakap dia takkan lama di Miri. Selepas 2 minggu dia berehat kat Miri, dia pergi lagi meninggalkan aku..sekarang dia menetap di Oslo sebab ayah dia di tugaskan di sana. Entah bila la aku dapat jumpa kau lagi Jay?? Harap-harap Raya tahun ni kau dapat balik jenguk-jenguk aku...bukan apa,aku rindu dengan tahi lalat Enrique Iglesias kau tu!gagaga...
Ikhlas dari hati aku, aku rindu kat ko! yeeeheeee... (aku harap-harap ko menangis tersedak-sedak kat sana bila baca pengakuan ikhlas ku ni).
Untuk tidak mengecewakan kau, aku rajin2kan diri malam ni update blog aku,walaupun pada hakikatnya malam ni aku letih & mengantuk (ayat mahal ni geng)huhu....

Nah...nasihat aku sebelum ko gelak! Gelak tu biar berpada-pada,jangan sampai jiran-jiran kau komplen. Nanti naya kau, kena balikkan ke Malaysia serta merta atas sebab menganggu ketenteraman awam!Muahaha..

Dulu kau terkenal dengan sifat "playboy" kan??
Nah..ni aku ada satu baik punya magazine khas untuk kau..ahahahha...:p

Amacam?
Buat pengetahuan ko, tok la cover magazine Playboy Indonesia edisi pertama nok di batalkan. Sik menepati citarasa pok..mun ko mauk aku ada stok, tunggu ko balit klak aku show ngan ko..hwa3!

Tak lupa untuk semua yang sudi masuk blog aku ni..thanks sebab sudi singgah lagi kat blog ni walaupun kebelakangan ni aku sibuk sampai tak larat nak update tiap-tiap hari.
Btw..aku nak kongsikan video klip kat bawah ni dengan korang semua. Harap korang suka sebab gadis-gadis korea yang cute ni (Wonder Girl) berjaya buatkan aku terasa ingin menari sama bila tengok video klip mereka. :)

Have fun...

1 comment:

Anonymous said...

mati!nama aku di jual kat sitok eyh..
haha!Playboy ya simpan jak pakei hadiah bday aku next year (bungkus kacak2 pakei wrapping paper LV)yuhuhu!
Benda yang nok lepas iboh di ingat2 pok,kinek tok I dah kurang ego, susah mok ego kat sitok,gadis lawo2 mata biru!Jatoh iman I.

Makasi mbak untuk kadok itu,gwe seneng banget. ;p

miss u!