Saturday, February 28, 2009

Mana nak tempah ni?

Aku betul-betul tertarik bila tengok biskut-biskut yang unik ni. Mula-mula aku ingatkan kraftangan ke apa ni, sekali aku tengok betul-betul...waaaaaa!!Aku nak!!
Aku belum pernah nampak lagi biskut-biskut yang unik macam ni..kreatif! Kalau cuppy cake (unik2) aku dah biasa tengok...dah tak jakun lagi dah,heehee..sekarang kat sini (Bru), mana-mana jamuan (bday,doa selamat,kenduri kawin,hantaran tunang) semua pun cuppy cake!
Mula-mula jakun la jugak bila tengok..tapi sekarang dah tak lagi..ngee!
Tapi kejakunan aku dah beralih pada biskut-biskut unik kat bawah ni...kalau ada sesiapa yang terror buat biskut tu, pandai buat biskut unik (cam kat bawah ni), sound2 kat aku okie? Aku nak tempah banyak-banyak pastu simpan kat dalam balang kaca jadi koleksi..kalau buat makan aku rasa nampak macam tak la sedap sangat kan?? (Statement sayang nak makan) hwa3...
Tapi aku betul serius ni..kalau ada yang kreatif dan mahir membuat biskut-biskut cam ni, jangan lupa sound2 kat aku k...aku nak tempah banyak2!
hiks!


Jom Tengok!!!



















No comments: