Tuesday, February 24, 2009

Thanks to zacrie!



Tadi masa aku chit chat ngan si zacrie, (owner kepada Mixer Prezz tu..alahaiii)
dia sempat layangkan kat aku gambar terbaru Robert Pattinson aka Edward Cullen aka dracula paling Sexy & Cool yang aku pernah nampak!
Memang tak dapat di nafikan aku memang minat kat "dracula" ni..huhu!
Btw,thanks to zacrie sebab kasi kat aku pic terbaru si Edward Cullen (aku lebih suka kalau nama betul si Robert Pattinson ni Edward Cullen..ntah kenapa)
Tapi apa-apapun nama untuk si jejaka tampan ni, tak kira la nama dia Salleh ka, Ence Ahmad ka, Mahmud ka yang penting aku suka kat dia..hwa3...
Aku tak sabar nak tunggu sambungan utk cerita Twilight ni, sebab kalau di ikut kan novel dia masih panjang lagi sebenar nya jalan cerita ni...hmmmm..aku dah baca sampai habis dah..tapi aku tak nak ceritakan kat korang..kalau nak tau nanti kan la kemunculan Twilight yang seterusnya! Harap-harap malam ni Edward Cullen datang lagi dalam mimpi aku..lol..


Dah...masa untuk tidur...nanite! :)

No comments: