Tuesday, November 18, 2008

HEPI-HEPI DAYZZ D MARINA BAYZZ

muka-muka hari-hari mau hepi!!!!!!
sobri,deedee,nna & aku!!!hwa3...
kami sememangnya bahagia hari itu!!
(jangan salah paham plak...sobri tu uncle deedee & deedee tu plak kuzen aku)
uncle jangan mareeeee....(sobri ni pantang d panggil uncle) tp memang pon tak layak jadi uncle sebab antara kami dia yang paling cute!!hwa3.....uncle kalau marah blasah deedee jak k...:p

orang yang sama cuma beza nya aku takde kat dalam ni!! turn aku plak yang ambek gambar korang..nyampah!hwa3...yang kat sebelah deedee tu nama dia pem peng (nama panggilan kat umah, kalau kat luar pim ping) erkkkk???? nama thailand ka??aku pun x tau camana wujud nama tu tp tu lah nama dia...(wanita thailand terakhir)hwa3..sekali lagi jangan marah ranger!!!!
love u all! muahhhss

ntah camana aku ada idea nak ambek gambar kat sini...
aku tengok cam frame jak so kami pun enter frame lahh!!kah3...
(tp pas kami ambek pic kat frame ni ada plak minah2 ayu yg mengikut jugak)
bernas idea aku!

tak dpt ambek gamba ngan david archuleta ngan uncle pun jadi lah!!hwa3...
amacam???ada rupa cam david archuleta tak uncle kami ni???
BBKK uncle!!!(buli bah kalo ko) uhuhuhu

aku dah lama teringin nak ambek gamba ngan zed zaidi!!!
memandang kan zed zaidi tu jauh, aku ambek jak lah yang dekat di mata ni!!
At least x la kempunan..hwa3...tak dapat ambek gambar ngan zed zaidi ngan dee dee pun jadi lah!!kekekeke...

dua adik-beradik yang mcm bukan adek-beradek!!Tp kenyataan nya kami adalah adek-beradik.
kami sangat rapat & tiada rahsia antara kami...dialah adek dialah teman..akulah kakak akulah teman...sapa2 yang nak bercinta ngan adek aku ni mesti PAS UJIAN dari kakak dulu taw & sesiapa yang nak bercinta ngan aku mesti PAS UJIAN dari adek aku!!hehehehe...
she's my angel!

16th november 2008
Marina Bay Pesisiran Laut China Selatan

P/S Miss u all...kalau la hari-hari dapat berkumpul camni kan best!



No comments: