Tuesday, November 18, 2008

SEXY TAG

... sexy tag.... (I was tagged by VEE)

1 - Tangkap @ sertakan 3 keping gambar anda yang anda rasakan paling Sexyyyy..
2 - Tak semestinya tak berpakaian atau mendedahkan..mungkin anda rasa senyuman anda masa itu adalah sexy..sertakan!!!
3 - Nyatakan kenapa gambar itu begitu sexy di mata anda?
4 - Tag 5 rakan-rakan anda yang sexy..
5 - Selamat bersexy!! ..."


aku rasa senyuman aku kat atas ni adalah senyuman aku yang paling sexy!hwa3...
walaupun masa tu aku dalam mood "patah hati" tapi aku mampu memberikan senyuman yang sexy!!!ngee~



betol cakap vee...tag ni bikin org puji-memuji diri!hwa3...
tapi takpe laaa..sekali sekali memuji diri tak kesah lah!ngee~
aku suka kalau aku di gambar secara tak sengaja..bersahaja..x perlu nak bersedia..dalam erti kata lain..natural!!!(tak paham??candid lah)
mcm pic kat atas ni...natural sexy!hwa3...(prasan siot)



ntah kenapa aku letak gambar ni kat sini..nak kata sexy tak la jugak tp ziela pernah ckp gambar ni punya seribu pengertian!!! So,kalau seribu tu banyak kan??? mustahil "sexy" tu tak terselit!!hwa3...Inilah yang di namakan sexy dalam seribu pengertian..ahaha..



VEE..thanks sebab tag sis utk sexy tag ni....walaupun tag ni paling sukar nak buat tapi best gak!!uhuuhu...

"Setiap wanita ada keseksian nya tersendiri...seksi tu tak semestinya di lihat dari paras rupa & bentuk body..SEKSI SEBENAR seorang wanita datang dari HATI...
Bila hati tulus & bersih maka anda tergolong dalam makhluk yang paling seksi di dunia!!!"
PEACE

I'm tagging: ladykiki,deedee,zacrie,tommy & haadiy (lelaki pun sexy gak kan???)hwa3


2 comments:

KiKiHanakO said...

wahhhhhhhh sexy yg kedua tu.. sexy part lain.. hahaha

yg last pix tu.. i like.. u look sexy

ANGEL said...

hahaha...
bukan niat mek nak tonjok2 part lain ling..adoiiii!ke sia pulak kitak dahhh..haahaa..:p

oh..last pix ya sexy seribu pengertian..mun mok tauk tanyak ngan ziela..haha..