Tuesday, November 25, 2008

Moy Moy dan Palaboy Jelajah Sabah

Setelah lama memendam bakat yang ada akhirnya mereka menunjukkan bakat mereka kat Youtube! Tak sangka-sangka bakat yang ada ni membuat kan
Moy Moy dan Palaboy jadi Glamour!!! Walaupun mungkin ada sesetengah orang yang belum kenal dengan mereka ni tapi aku peminat mereka!hwa3....
Congrat to both of u!!
Kalau aku tengok aksi Moy Moy ngan Palaboy ni mood sedih aku tak menjadi!!hwa3
Lucu giler!!! Korang tengok ni..hwa3....





Sekarang sudah ada video klip!!hwa3
Video klip kat bawah ni, Moy Moy & Palaboy kat Sabah.
Tengok video ni..Orang Sabah paling sporting bah..!
Mau jugak melayan Moy Moy dengan Palaboy tu!hwa3...
Tahniah untuk video klip ini..aku suka!!! hwa3...


2 comments:

Tommy Alanzo said...

HWAKAKAKAKAKAKAKAKAK!
LUCU GILAK BAH ORG2 NI!
BUDUH! SUNGGUH2 PULAK TU! SELAMBA JAK MAMA DIA BUAT AIR DI BLAKANG MASA NYANYI LAGU MARIMAR TU!
MATI2 AKU KETAWA SAMBIL BAYANGKAN KNAPA MESTI DLM DAPUR DIORANG BUAT RAKAMAN TU? KNAPA MAMA DIORANG TU MCM PEKAK JAK? HWA3
SOULJA BOY TU BYK BUAT PENGGAMBARAN DI KK TU! RINDU AKU TEMPAT2 TU!
HWA3
(MANALAH KO PUNGUT BAHAN LUCU NI!)
ISK3

ANGEL said...

entah la
aku pun nda tau kenapa mesti kat dapur..tapi yang aku tau mama dia orang tu sporting gila!!!

act dah lama dah video2 moy moy ngan palaboy ni wujud..then hari ni aku rasa mcm mau glamourkan lagi diaorang ni..hwa3!!!!

ko tengok kat youtube..byk lagi yang funny3!!!

Moy moy ngan palaboy tu budak philipine..