Wednesday, December 31, 2008

Diari Si Oren

Aku kerja siang dan malam...
Nak kumpul wang...
Untuk apa???



Untuk kekasih gelapku!!!
Si Tometo, anak gadis Mak Tomito..
Mak Tomito pernah kasi warning kat aku...
Kalau tahun 2008 aku tak dapat kumpul wang kawin..alamatnya..



Aku gigit jari!!!!!



uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Ni dah masuk 2009...



Gaji yang aku dapat cuma ni je sehari...
Mana lagi aku mau cari????



Buntu??Aku takda pilihan lain..Aku terpaksa pinjam duit kat Along ni..
Ambil je lah risiko..hidup mati di tangan tuhan..di mana ada kemahuan di situ
ada jalan..demi cinta ku pada Tometo,aku sanggup buat apa saja!First love la katakan..poreber n eber!



Akhirnya impian ku tercapai!!!!Aku dah janji ngan Tometo,aku nak belikan umah ni untuk kami sekeluarga nanti,walaupun kecik tapi cumel.La la la la la...



Hasil dari perkahwinan aku ngan Tometo, lahir lah Si Talor...Kulit nya oren matang mcm aku jugak..like father like son!


-Tamat-

Kesimpulan dari kisah Si Oren ni adalah...

"Dimana ada kemahuan di situ ada jalan..."

Tapi yang part pinjam duit kat Along tu jangan ikut!Nahas korang nanti!
Si oren tak pa..bukan manusia..dah biasa kena kerat kena potong 4-6-8 kerat!
Sendiri mau ingat!
Lu pikir lah sendiri!

hwa3!!!!siot jak aku malam ni!

Sebelum aku merapu lagi banyak,bek aku p tido dulu!!!

Nite!

No comments: